SMS Reklam Nedir?
SMS, bir cep
telefonuna giden kısa mesaj servisi olan kısa mesaj servisini temsil eder. SMS
reklamcılık, şirketlerin ve kuruluşların ürün ve hizmetlerini tanıtmak ve
tanıtmak için metin mesajları göndermek amacıyla kullandıkları bir pazarlama
türüdür. SMS reklam mesajlarını yayınlamak için, devlet desteğiyle iş kurmaçoğu
şirket ve kuruluş bir kerede birden fazla alıcıya kısa mesaj göndermek için
teknolojiye ve teknolojiye sahip bir SMS servisi kullanır.
Teknoloji değiştikçe ve ABD giderek daha fazla bir mobil
topluma dönüştüğü için, işletmeler ve kuruluşlar hedef kitlesine ulaşmak için
yeni yollar bulmak zorunda. SMS reklamcılığı, müşterilere bulundukları yere
ulaşan yeni bir medya türüdür. Bu metin mesajları bir cep telefonundan
geldiğinden, hedeflerine ulaşmak için SMA reklamlarını kullanan kuruluşlar ve
şirketler, nerede olurlarsa olsunlar izleyici üyelerine ulaşabilirler.
SMS reklamcılığı özel bir pazarlama türü olduğu için, etkili
olması için kendi kurallarına da sahiptir. Örneğin, kısa mesajlar kısa ve öz
olmalıdır, ancak yine de onları etkili hale getirmek için gerekli bilgileri
sağlamalıdır. Bu, herhangi bir pazarlama veya reklam türü için geçerli olsa da,
SMS reklamları yalnızca metin, görseller, müzik ya da tamamlayıcı medya
biçimleri içermediğinden, mesajın odak noktası daha fazladır.
Diğer medya biçimlerine benzer şekilde, pazarlama metin
mesajlarının alıcıları mesajın alımını kontrol edebilirler. Bir televizyon
reklamını izleyen bir kişi kanalı değiştirmeyi seçebilirken, bir metin mesajı
reklamı alan bir kişi onu okumamayı, silmemeyi ve hatta mesajı göndermekten
sorumlu şirket veya kuruluştan gelecekteki iletişimleri almamayı seçebilir.
Cep telefonları ve mobil teknoloji geliştikçe, SMS reklam
kuruluşlarının türleri de bu şekilde kullanılacaktır. Örneğin, birçok akıllı
telefonun artık alıcıların metin mesajları ile birlikte grafik almasına izin
veren metin mesajı özellikleri bulunmaktadır. Bu daha yaygın bir unsur haline
geldikçe, SMS reklamcılığı söz konusu olduğunda işletmelerin hedef pazarına
ulaşma biçimlerini değiştirebilir.
Ayrıca, SMS
reklamlarını kullanan işletmeler ve kuruluşlar, alıcıların doğrudan metin
mesajından ürün ve hizmetler satın almasını kolaylaştırıyor. Cep telefonu
sahiplerinin telefonlarındaki metin mesajlarına erişimleriyle birlikte, cep
telefonları da genellikle internete erişebilir. Alıcıların harekete geçmek
istediği bir metin mesajı geldiğinde, devlet desteği hayvancılıkdoğrudan metin mesajındaki bir bağlantıdan internete
bağlanabilir, ürün veya hizmeti satın alabilir veya alınan metin mesajı ile bir
bağışta bulunabilirler.
Yorumlar
Yorum Gönder