SMS Reklam Nedir?



SMS, bir cep telefonuna giden kısa mesaj servisi olan kısa mesaj servisini temsil eder. SMS reklamcılık, şirketlerin ve kuruluşların ürün ve hizmetlerini tanıtmak ve tanıtmak için metin mesajları göndermek amacıyla kullandıkları bir pazarlama türüdür. SMS reklam mesajlarını yayınlamak için, devlet desteğiyle iş kurmaçoğu şirket ve kuruluş bir kerede birden fazla alıcıya kısa mesaj göndermek için teknolojiye ve teknolojiye sahip bir SMS servisi kullanır.

Teknoloji değiştikçe ve ABD giderek daha fazla bir mobil topluma dönüştüğü için, işletmeler ve kuruluşlar hedef kitlesine ulaşmak için yeni yollar bulmak zorunda. SMS reklamcılığı, müşterilere bulundukları yere ulaşan yeni bir medya türüdür. Bu metin mesajları bir cep telefonundan geldiğinden, hedeflerine ulaşmak için SMA reklamlarını kullanan kuruluşlar ve şirketler, nerede olurlarsa olsunlar izleyici üyelerine ulaşabilirler.

SMS reklamcılığı özel bir pazarlama türü olduğu için, etkili olması için kendi kurallarına da sahiptir. Örneğin, kısa mesajlar kısa ve öz olmalıdır, ancak yine de onları etkili hale getirmek için gerekli bilgileri sağlamalıdır. Bu, herhangi bir pazarlama veya reklam türü için geçerli olsa da, SMS reklamları yalnızca metin, görseller, müzik ya da tamamlayıcı medya biçimleri içermediğinden, mesajın odak noktası daha fazladır.

Diğer medya biçimlerine benzer şekilde, pazarlama metin mesajlarının alıcıları mesajın alımını kontrol edebilirler. Bir televizyon reklamını izleyen bir kişi kanalı değiştirmeyi seçebilirken, bir metin mesajı reklamı alan bir kişi onu okumamayı, silmemeyi ve hatta mesajı göndermekten sorumlu şirket veya kuruluştan gelecekteki iletişimleri almamayı seçebilir.

Cep telefonları ve mobil teknoloji geliştikçe, SMS reklam kuruluşlarının türleri de bu şekilde kullanılacaktır. Örneğin, birçok akıllı telefonun artık alıcıların metin mesajları ile birlikte grafik almasına izin veren metin mesajı özellikleri bulunmaktadır. Bu daha yaygın bir unsur haline geldikçe, SMS reklamcılığı söz konusu olduğunda işletmelerin hedef pazarına ulaşma biçimlerini değiştirebilir.

Ayrıca, SMS reklamlarını kullanan işletmeler ve kuruluşlar, alıcıların doğrudan metin mesajından ürün ve hizmetler satın almasını kolaylaştırıyor. Cep telefonu sahiplerinin telefonlarındaki metin mesajlarına erişimleriyle birlikte, cep telefonları da genellikle internete erişebilir. Alıcıların harekete geçmek istediği bir metin mesajı geldiğinde, devlet desteği hayvancılıkdoğrudan metin mesajındaki bir bağlantıdan internete bağlanabilir, ürün veya hizmeti satın alabilir veya alınan metin mesajı ile bir bağışta bulunabilirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İş Bilgisi Nedir?

Uygulamalı Mikro İktisat Nedir?

Stratejik Maliyet Analizi Nedir?