Subvertising nedir?



Altyazı, tamamen yeni bir mesajı iletmek için iyi bilinen bir reklamı ya da markayı aldatmayı içeren politik ya da sosyal bir yorumdur. İnsanlar, belirli bir şirketin iş uygulamalarını sorgulama isteğiyle, ana akımına itiraz etme arzusu arasında değişen çeşitli nedenlerle alt-reklam yapıyorlar. Dünyadaki çeşitli yerlerde örnekler görülebilir; Reklam verenler, devlet desteğiyle iş kurmareklam ajanslarının gizliliğinden yoksun oldukları için reklam yerleşimleri hakkında son derece yaratıcıdır.

Altyapılar, resmi ve uzak mesafeden makul görünen taklit bir reklam oluşturmak için mevcut reklamların renk şemalarını, yazı tiplerini ve estetiklerini kullanır. Alt reklam, reklamla karşılaşan kişilere meydan okuyan bir parodi oluşturmak için genellikle şirket adını ve reklam kopyasını aldatır. Alt-ödev, diğer şirketlerin yanı sıra, belirli şirketlerin iş ve çevresel uygulamaları, gömülü bir anti-tüketimcilik mesajı ya da politik bir yorum hakkında insanları eğitmek için tasarlanmış bilgiler içerebilir.

Yaygın olarak, alt-ödev politik sol tarafından yürütülür, ancak hak aynı zamanda bu faaliyete de katılır. Reklamlar, kültürlerarası, kültüre dayalı ve kültüre odaklanan dergilerde ve web sitelerinde sergilenmektedir. Bazı altyazılar, reklam panosu modifikasyonu şeklini alır ve bu sayede çok sayıda kişinin, reklam panosu şirketini ele almadan önce malzemeleri görmesini sağlar. Zaman zaman, kuruluşlar ana yayınlarda ve radyo veya televizyonda alt-reklamlar yerleştirerek başarıya ulaşırlar. Alt-yarışma, aynı zamanda, hayvan refahı grupları, fast food şirketleri tarafından üretilen reklamları parodileştiğinde görüldüğü gibi, sosyal veya politik bir meseleye dikkat çekmek için daha büyük bir kampanyanın bir parçası olarak da kullanılabilir.

Reklamlar açıkça parodiler olarak tasarlanmıştır ve bu nedenle normal şartlar altında telif hakkıyla korunabilen resimler, yazı tipleri ve marka kullanmalarına izin verilir. Alt-kullanıcılar tarafından hedeflenen bazı şirketler, tüketicileri ürünlerini yeni şekillerde düşünmeye zorlamak için tasarlanan alt reklam kampanyalarına direnebilir, ancak alt reklamlara yönelik yasal zorluklar nispeten azdır. Bazı şirketler bile alt-reklamcılığın ruhuna girerler ve kendi ürünlerini tanıtmak amacıyla rakiplerini hedef alan parodiler yaratırlar.

Bu yorum formu, reklamcılığın kendisini bu kadar başarılı kılan aynı şeylerin çoğuna dayanır. Alt reklamları tasarlayan insanlar, bilinen marka ve estetik tarzları kullanarak, malzemeyi gören insanların gözlerini yakalayacaklarını ve aynı zamanda reklamın sahip olabileceği bilinçaltının farkında olduklarını biliyorlar. Bir alt maddeye maruz kalan bir kişi,devlet desteği hayvancılık iletiye anında dönüşemese de, temel fikirler, özellikle tekrarlanan pozlamalarla kişi ile yapışabilir. Bu, bir konuyu daha ayrıntılı bir şekilde araştırmak için bazı araştırmalar yapmasına yol açabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İş Bilgisi Nedir?

Uygulamalı Mikro İktisat Nedir?

Stratejik Maliyet Analizi Nedir?